.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاسبی رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد با فروش اجساد!
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد.
کاسبی رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد با فروش اجساد!

شمال نیوز : دادستانی آمریکا گفته است سدریک لاج ۵۵ ساله «سر، مغز، پوست و استخوان» را از اجساد اهدایی به دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد جدا کرده و آن‌ها را به صورت آنلاین می‌فروخته است.

 

بر اساس کیفرخواست تنظیمی او و همسرش، دنیس ۶۳ ساله، طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ اعضای بدن اجساد را به خریدارانی در ایالت‌های پنسیلوانیا و ماساچوست می‌فروخته‌اند. این دو نفر بخشی از شبکه هفت نفری انتقال اعضای بدن اجساد بوده‌اند.

 

به گزارش یورو نیوز، دانشجویان هاروارد معمولا از اجساد اهدایی برای مطالعه و تمرین روش‌های پزشکی استفاده می‌کنند. زمانی که دانشکده استفاده از جسد را تمام می‌کند، اغلب آن‌ها سوزانده می‌شوند و بقایا به خانواده‌هایشان بازگردانده می‌شود یا در گورستان پزشکی دانشگاه دفن می‌شوند.

 

جرج کیو دیلی، رئیس دانشکده پزشکی هاروارد، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای این اعمال را «خیانتی نفرت‌انگیز» خواند. 

 

لاج و همسرش در دادگاه به سرقت، فروش و حمل اندام‌های بدن این اجساد اهدایی متهم شده‌اند. بر اساس بیانیه دفتر دادستانی ایالات متحده، «گاهی اوقات سدریک لاج [به خریداران]اجازه می‌داد وارد سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد شوند و اجساد را برای خرید انتخاب کنند.»

 

مطابق اسناد دادستانی، یکی از خریداران به نام کاترینا مکلین، یک فروشگاه تولید عروسک‌های وحشتناک و فجیع داشته است. وی ۶۰۰ دلار بابت دو صورت جداشده از اجساد پرداخت کرده و قصد داشته آن‌ها را دباغی کند. مشخص نیست که آیا قطعات جسد در محصولات او استفاده شده‌اند یا خیر.

 

دادستانی ایالات متحده می‌گوید یک خریدار دیگر در طول ۴ سال بیش از ۳۷ هزار دلار به آقای لاج برای اندام اجساد پرداخت کرده است. در منزل یکی از اعضای دیگر شبکه خرید و فروش اندام‌های بدن، جسد دو نوزاد مرده که قرار بوده سوزانده شده و به خانواده هایشان بازگردانده شوند پیدا شده است.

 

دانشگاه هاروارد نیز گفته است که آقای لاج را ماه گذشته اخراج کرده و در صدد است دریابد کدام اجساد اهدایی ممکن است تحت سرقت قرار گرفته باشند.

 

چهار متهم این پرونده به اتهام توطئه و نقل و انتقال کالا‌های مسروقه متهم شده‌اند. در صورت اثبات جرم، این افراد هر کدام می‌توانند تا ۱۵ سال حکم زندان دریافت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.